Kako preživeti prodajni mrk?

Ne glede na to, kaj prodajate, prej ali slej naletite na upad prodaje. Čar je v tem, da ga znate še pravočasno prepoznati in se iz njega izkopati.
Proizvajalci praktično česarkoli so relativno togi, saj celo leto proizvajajo ene in iste izdelke in jih občasno prenovijo ali osvežijo, saj so spremembe v proizvodnji povezane z velikimi stroški. A to končnih kupcev ne zanima prav dosti, svoja mnenja in želje pa izražajo preko povpraševanja.
Ko podjetje ali obrtnik opazi velik upad povpraševanja in posledično tudi prodaje, je morebiti že prepozno. T. i. prodajni mrk velja zato čim prej prepoznati in preprečiti. Dejstvo je, da zunanji dejavniki v prodaji navadno zmagujejo – saj narekujejo povpraševanje in prodajo. Podjetja in ponudniki se morajo tem dejavnikom prilagoditi, sicer bodo stranke in kupci odšli drugam.
Trik ponovnega izumljanja
A včasih za odpravo prodajnega mrka zadostuje že manjši trik, in sicer pristop, po katerem naš izdelek ali storitev prikažemo v novi luči. Ga ponovno izumimo. Predstavimo uporabno vrednost na nov način in tako spodbudimo prodajo.
Podjetja se le redko zavedajo dejstva, da povpraševanje pravzaprav ni odvisno od samega izdelka, ampak od načina, kako ga tržijo – ponujajo kupcem. Kupci morajo imeti dober razlog za nakup. Podjetje naj zato razmisli o dodatnih motivih za nakup posameznega izdelka ali storitve in te kot novost predstavi strankam. Tako bo hipno imelo več možnosti za uspeh in ponovno oživljanje prodaje.
Vedno se torej vprašajte, kaj še je moč z vašim izdelkom početi. Ali pa ga le malenkostno prilagodite v smeri večje/dodatne funkcionalnosti.
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.









