Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih.
Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če nimate oprijemljivega izdelka, ki bi ga lahko predstavili potencialnem kupcu, je težko pokazati in govoriti o tem, kako dragocena je storitev za vaše stranke. Storitvena podjetja morajo zato biti bolj ustvarjalna pri načrtovanju marketinške strategije za družbene medije.
Kdo kupuje vašo storitev?
Najprej morate seveda vedeti, kdo kupuje vašo storitev? Ugotovite, kdo potrebuje vašo storitev. Kako lahko to ugotovite? Opravite tržne raziskave, poiščite ljudi, ki jih vaša storitev lahko zanima. Primerno mesto za anketiranje ljudi so tudi Facebook ali LinkedIn skupine uporabnikov, a tu še pred objavo ankete preverite pravila skupine ali se obrnite na skrbnika skupine. V primeru obsežnejših anket si lahko pomagate tudi s programi, kot so: Google Forms, SurveyMonkey, Typeform in podobni.
Pričevanja/izkušnje strank
Kot podjetnik ali lastnik malega podjetja boste kaj hitro ugotovili, da so priporočila strank najboljši način za pridobivanje novih strank. Pridobivanje priporočil s strani strank je izjemno pomembno. Mnogi lastniki podjetij objavljajo njihove izjave na spletni strani, vendar lahko vi naredite korak naprej, npr. ustvarite pomenljive fotografije in jim dodate kratke izjave/izkušnje strank, ki so uporabile vašo storitev.
Citati navdiha
Verjeli ali ne, tudi navdihujoči citati lahko sprožijo zanimiv odziv uporabnikov družbenih omrežij. To lahko povežete z raziskavo trga – stranke vprašajte, kdo vpliva na njihovo življenje in jih navdihuje. Potem pa jim servirajte ustrezne citate.
Uporabnike naučite nečesa
Zelo dober način, kako prepričati ljudi v uporabo storitve, ki je še ne poznajo ali pa je niso preizkusili, je ta, da jim jo predstavite skozi prakso ali pa jim odprete novo dimenzijo – skratka jih naučite nekaj novega. Če bodo v njej prepoznali dodano vrednost, jo bodo zagotovo začeli uporabljati.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.