Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako nikakor ne sme manjkati.
Podstran »O nas« ali »O meni« je torej pomembna. Zelo pomembna. In to ne glede na to, ali ste obrtnik v majhni tržni niši ali pa globalno podjetje s številnimi hčerinskimi podjetji in podružnicami. Kdorkoli bo pristal na vaši spletni strani, bo želel o vas izvedeti več – tudi to, kako se sami predstavljate svetu.
Drži, lično oblikovana stran privlači obiskovalce, toda kakovostna vsebina je tista, ki jih na njej ohrani. Zatorej si enostavno ne morete privoščiti slabo napisane strani »O nas« ali »O meni«. Kaj torej zapisati tja?
Zapišite bistvo. In ne komplicirajte.
Morebiti ste kreativni po duši, a naj že takoj povemo, da velja podstran z lastnim opisom poimenovati »O nas« ali »O meni«. Ker je pač to tako po vsem spletu. Obiskovalci to pričakujejo.
Morebiti bo lažje, če že na začetku odpravimo pasti, v katere se lahko ulovite. Kaj torej ne sodi na takšno stran? Avtobiografija. Niti dolga zgodba o zgodovini blagovne znamke/podjetja. Karkoli dolgočasnega. Vsebina za gradnjo ega. Vse našteto obiskovalcev ne zanima.
Rabite pa naslednje elemente:
Vabo. Podobno kot pri dobrih knjižnih delih tudi podstran »O meni« potrebuje nekaj nenavadnega, a zanimivega, kar bo pritegnilo obiskovalca. To poskušajte povezati z nekaj stavki o tem, kdo ste, kaj počnete in zakaj to počnete.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.