Kako skleniti posel?
Pravijo, da v poslu ni bližnjic. Nič ne de, je pa zato najkrajša pot tista, ki gre naravnost. Sledi nekaj prodajnih napotkov za sklenitev posla.
Najhitrejša pot do katere koli odločitve je tista, ki je najbolj neposredna. Prodajalci pogosto pozabijo, kako biti neposreden. Ko poskušate skleniti posel, recite: »Marjan, bova ta posel zaključila ta mesec ali prihodnji« Ne bojte se biti neposredni, saj s tem nič ne izgubite, kvečjemu pridobite. Druga stran bo vedela, da ima opravka z resnim prodajalcem, ki ne želi izgubljati časa.
Prijateljevanje s tajnicami
Naj bo slišati še tako noro, toda tajnice in osebni pomočniki so lahko vaš adut. Vedo namreč, v katerih omarah se skrivajo morebitni okostnjaki, poznajo cilje svojega šefa in so motivirani, da pomagajo svojim šefom, saj se tako meri tudi njihov uspeh. Poleg tega so tajnice in pomočniki vendarle lažje dostopni, prej boste govorili z njimi in dobili možnost vplivati nanje.
Servirajte uporabne predloge
Eden najboljših prodajnih nasvetov je tudi ta, da strankam dajemo predloge rabe izdelkov/storitev. Ko s strankami komuniciramo o trenutnih naročilih ali zahtevah (tudi o težavah s strankami), dodamo stavek ali dva o drugih načinih, kako jim lahko še pomagamo. To je odličen način, da lahko stranka razmišlja še o naših drugih storitvah ali izdelkih, ki jih ponujamo in o katerih morda prej ni vedela nič.
Ne pozabite na stare stranke
Prodajalci ob nekaj neuspehih obupajo. Napaka. Tudi če s posamezno prodajno ponudbo niste bili uspešni, poskušajte znova čez nekaj mesecev. Preverite, kakšno je stanje v podjetju. Ne boste verjeli, koliko posla lahko sklenete že s tem, ko ste prijazni in pripravljeni pomagati. Vzdrževanje stikov je zelo pomembno – tudi če vaš kontakt na drugi strani zamenja podjetje, si vas bo zapomnil in mimogrede lahko pridobite nov posel.
Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da...
Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja...
Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več...
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih
Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev....
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.
Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled. Obstajajo 3 skupine...
Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira. V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.