Kako spremeniti kontakt v kupca?
Številna podjetja s pomočjo spletnih nagradnih iger ali sejemskih nastopov pridobijo lepo število kontaktov, ki predstavljajo potencialne stranke. Toda, kako jih učinkovito spremeniti v kupce?
Trženjski strokovnjaki poudarjajo, da je domača naloga opravljena šele, ko kontakt postane kupec. A pot, ki jo mora podjetje prehoditi od ene do druge točke, je lahko zelo dolga. Kako jo skrajšati? Preberite nekaj nasvetov marketinških gurujev:
Jasna ponudba
Ljudje smo postali občutljivi na prevare in dvomljive ponudbe. Potencialno stranko boste prej spremenili v kupca, če ji jasno poveste, kaj točno ji ponujate in brez drobnega tiska ali dodatnih pogojev. Kompleksnost ponudbe marsikoga odvrne od nakupa.
Izjemna ponudba
Potencialni stranki pripravite ponudbo, ki je ni moč zavrniti. Seveda je to lažje napisati, kot narediti, saj morate dobro poznati stranko. Izprašajte jo glede njenih želja in zahtev ter ji nato pripravite izjemno ponudbo po meri. Tudi, če boste prvič malo ali nič zaslužili, bo vaš trud poplačan v prihodnje – z novimi nakupi.
Ponudba v sliki in besedi
Ljudje smo različni – nekateri se bolje odzivamo na govor, drugi na slike. Če ne oglašujete svojega izdelka ali storitve na radiju, naj v vseh drugih primerih vaša ponudba vsebuje tudi grafične elemente, poleg slik tudi kakšno tabelo ali shemo, če z njuno pomočjo potencialni stranki lažje razložite, kaj vaša rešitev počne. Stranka potrebuje jasno predstavo o tem, kaj ji dejansko ponujate.
Časovno omejena ponudba
Zelo učinkovit trik, kako kontakt spremeniti v kupca, je tudi časovno omejena ponudba. Akcijam se ljudje težko uprejo, še posebej, če so privlačne. Svoji akcijski ponudbi zato dodajte še relativno kratek rok za nakup.
Garancija in jamstvo
Posebej pri prodaji dražjih predmetov imata v očeh kupca veliko vrednost tudi garancija oziroma jamstvo. Če vaš izdelek ali storitev omogočata podaljšanje garancije oziroma jamstva, ju ponudite, saj boste s tem dobili jasno konkurenčno prednost – in več strank.
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.