Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne kupce v zveste stranke. Toda, ali res veste, kakšnih vsebin si želijo vaše stranke?
Ni vam treba biti jasnovidni, da bi ugotovili, kaj bo ugajalo vašemu občinstvu. Če veste, kje iskati in kaj upoštevati, boste ugotovili, da vam stranke pravzaprav same povedo, kaj iščejo. Z upoštevanjem pomembnih interesnih področij strank in z uporabo enostavnih metod za sledenje in opazovanje podatkov in komentarjev boste vedno korak pred (vsebinskimi) potrebami svojega občinstva.
Raziščite in premagajte konkurenco
Oglejte si priljubljene strani konkurentov, tako spletne strani, dnevnike, objave na družbenih omrežjih. Kdo se pravilno »igra« z občinstvom? Kakšni so njihovi privrženci, ki delijo in komentirajo vsebine? Katere vsebine »vlečejo«? Že ob tovrstni raziskavi se boste veliko naučili.
A vaš cilj ni priprava enakih vsebin. Biti morate boljši. Ponuditi morate nove poglede na iste ideje, skratka ponuditi vsebino, ki presega tisto, ki jo nudijo vaši konkurenti.
Ljudje cenijo inovacije. Če presežete pričakovanja občinstva, ga boste prevzeli konkurentom. Prepoznali vas bodo kot zaželeno podjetje ali ponudnika, še posebej, če bodo lahko iz vaše vsebine pridobili več vrednosti.
»Vohunite« za lastnimi sledilci
Če je vaše spletno mesto ali podjetje aktivno prisotno na družabnih medijih, si podrobneje oglejte interakcije z uporabniki. Kakšni ljudje vam sledijo? So to tehnološki navdušenci, ki obožujejo igranje iger in mobilne aplikacije, ali pa gre za ljudi, ki radi z javnostjo delijo video posnetke o kuhanju? V svoje nove vsebine poskusite vključiti čim več njihovih interesov in jih povezati na vaše ključno sporočilo.
Zelo dober vir idej so lahko tudi komentarji uporabnikov, posebej, če so dobro argumentirani. Ljudje včasih zelo odkrito razpravljajo o svojih bolečinah glede rabe izdelka ali storitve. Če boste razumeli to bolečino, jo lahko tudi odpravite in postanete rešitelj v očeh občinstva.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.