Kako veliko omrežje potrebujete za uspešen posel?

Eden največjih mitov v poslu je, da morate imeti veliko mrežo kontaktov, če želite uspeti. Pravzaprav za začetek potrebujete le 5 ali 10 (pravih) ljudi.
Realnost je taka, da velikost vašega omrežja ni tisto, kar je ključnega za poslovni uspeh. Šteje namreč vpliv ljudi v vaši mreži.
- Če vaša mreža šteje 1000 ljudi, vendar tem manjka vpliva, bo njena tržna vrednost blizu nič.
- Če ima vaša mreža samo 10 ljudi, vendar so ti zelo motivirani in imajo dejanski vpliv, bo to za vas imelo ogromno komercialno vrednost.
Nehajte zapravljati čas za izmenjavo vizitk na dogodkih, namenjenih mreženju. Ljudje, ki se udeležujejo teh dogodkov, so tam, da vam nekaj prodajo, ne pa kupijo od vas. Nihče od vplivnih ljudi se »prostovoljno« ne udeležuje dogodkov, namenjenih mreženju.
Strokovnjaki za mreženje so odkrili pravi način, kako se povezati s pravimi ljudmi, in sicer takole: namerno morate ciljati nanje.
Preverite svoje omrežje
Tu je naš predlog: sestavite seznam 30 najvplivnejših ljudi na vašem področju/trgu. Ta seznam lahko vključuje različne ljudi, npr. kakovostne potencialne stranke ali vplivne predstavnike; tudi ljudi, ki vas lahko priporočijo številnim kupcem. Nato sestavite načrt, ki vam bo omogočil, da pridobite njihovo pozornost. Ta usmerjen pristop zahteva čas, vendar so nagrade ogromne.
Ne verjamete? Pomislite, kako bi lahko izgledalo vaše podjetje, če bi to že storili. In se lotite dela.
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom....
Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....
Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa...
Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov...
Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav...
Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.