Kako voditi stranke?

Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k nakupu.
Stranke je treba k nakupu pozvati. Sploh v trenutku, ko smo jih z opisom koristi svojega izdelka ali storitve navdušili do te mere, da ga želijo imeti. Strankam ni priporočljivo odrezati vsebine ali pa jim dati (pre)več časa za razmislek.
Američani spodbudi k nakupu pravijo call to action. Saj ne, da potrebujejo stranke brco v rit, vsekakor pa potrebujejo spodbudo k naslednjemu koraku – nakupu. Ko ste potencialno stranko prepričali, da je vaš izdelek ali storitev ravno pravšnji zanjo, ji zaupajte še, kako ga lahko čim prej dobi.
Elementi nakupne spodbude
Odvisno od faze nakupnega procesa, v kateri se naša potencialna stranka nahaja, oblikujemo tudi spodbude. Kupcev stanovanja verjetno ne bomo prepričali z gumbom »Kupi zdaj«, temveč jim velja na koncu opisa in ponudbe napisati ključne podatke in jih pozvati k ogledu nepremičnine – tam pa bomo prodajni postopek nadaljevali z drugačno vrsto nakupne spodbude.
Vsekakor pa velja vsebine zaključevati z jasnimi spodbudami – k naslednjemu koraku ali nakupu. Spodbudo lahko v prodajnem pismu zapišete tudi v povsem zadnji stavek, že po vašem podpisu, torej predel P.S.
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom....
Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....
Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa...
Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov...
Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav...
Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.