Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in podjetnikov.
Ste se kdaj vprašali, kaj naredi vaše stranke zadovoljne? To ni nujno le sama kakovost izdelka, temveč tudi način vaše interakcije.
Ugotovite, kateri način vaše razpoložljivosti najbolj razveseli stranke – nekatere prisegajo na direkten stik v prodajalni, spet druge na telefonski klic (naročilo), tretje na e-pošto, četrte na družbena omrežja. Posebej slednja so izjemno priljubljena, saj raziskava podjetja Citrix ugotavlja, da je že 90 odstotkov strank v ZDA stopilo v stik s podjetjem oziroma blagovno znamko prav preko družbenih omrežij.
Delovni čas naj bo jasen in viden
Strokovnjaki priporočajo, da ste strankam čim dlje na voljo, a to je pri majhnih podjetjih in podjetnikih praktično nemogoče. Zato natančno opredelite delovni čas in se ga tudi držite – to velja tudi za spletno interakcijo. Stranke so namreč zelo razočarane, če vas ne morejo doseči v času, ki ste ga vi opredelili. Kako boste zadovoljili stranko, če ne utegnete niti prisluhniti njenim potrebam?
Študija podjetja Marketing Charts je tudi razkrila, da je za kar 47 % strank najpomembnejši del uporabniške izkušnje hitro odzivanje na poizvedbe/vprašanja.
Predajanje znanja in izkušenj
Stranke cenijo tudi kakovost informacij. Prav zato lahko na spletni strani ali digitalnih kanalih strankam predajate znanja in izkušnje v obliki nasvetov in dobrih praks. Pri tem ne izpostavljajte le svojih izdelkov ali storitev, temveč uporabnikom pokažite, kaj vse lahko še storijo z novo pridobljenim znanjem.
Ljudje cenimo iskrenost
Bodite iskreni. Če vas stranke dobijo na laži, ne bodo zadovoljne. Nasprotno pa gre resnica zelo daleč in je temelj tako zadovoljstva kot tudi zaupanja.
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom....
Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....
Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa...
Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov...
Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav...
Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.