Kako zadovoljiti stranko?
Kaj naredite, če vas nekdo zelo pozitivno preseneti? Vsem poveste o tem. Prav zato mora biti zadovoljevanje potreb strank prioriteta podjetij in podjetnikov.
Ste se kdaj vprašali, kaj naredi vaše stranke zadovoljne? To ni nujno le sama kakovost izdelka, temveč tudi način vaše interakcije.
Ugotovite, kateri način vaše razpoložljivosti najbolj razveseli stranke – nekatere prisegajo na direkten stik v prodajalni, spet druge na telefonski klic (naročilo), tretje na e-pošto, četrte na družbena omrežja. Posebej slednja so izjemno priljubljena, saj raziskava podjetja Citrix ugotavlja, da je že 90 odstotkov strank v ZDA stopilo v stik s podjetjem oziroma blagovno znamko prav preko družbenih omrežij.
Delovni čas naj bo jasen in viden
Strokovnjaki priporočajo, da ste strankam čim dlje na voljo, a to je pri majhnih podjetjih in podjetnikih praktično nemogoče. Zato natančno opredelite delovni čas in se ga tudi držite – to velja tudi za spletno interakcijo. Stranke so namreč zelo razočarane, če vas ne morejo doseči v času, ki ste ga vi opredelili. Kako boste zadovoljili stranko, če ne utegnete niti prisluhniti njenim potrebam?
Študija podjetja Marketing Charts je tudi razkrila, da je za kar 47 % strank najpomembnejši del uporabniške izkušnje hitro odzivanje na poizvedbe/vprašanja.
Predajanje znanja in izkušenj
Stranke cenijo tudi kakovost informacij. Prav zato lahko na spletni strani ali digitalnih kanalih strankam predajate znanja in izkušnje v obliki nasvetov in dobrih praks. Pri tem ne izpostavljajte le svojih izdelkov ali storitev, temveč uporabnikom pokažite, kaj vse lahko še storijo z novo pridobljenim znanjem.
Ljudje cenimo iskrenost
Bodite iskreni. Če vas stranke dobijo na laži, ne bodo zadovoljne. Nasprotno pa gre resnica zelo daleč in je temelj tako zadovoljstva kot tudi zaupanja.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.