Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste – zakaj?
Podjetja, ki so deležna različnih priznanj, nagrad pa tudi certifikatov, v množici navidez enakih ponudnikov vsekakor izstopajo. Potencialne stranke so pozorne na to. Ko prejmete nagrado, to pomeni, da ste nekaj naredili prav oziroma bolje od drugih. Ljudje pa radi kupujejo od zmagovalcev in se družijo/sodelujejo z njimi. Tako bodo gledali tudi na vaše prihodnje ponudbe.
Potegujte se za pomenljive nagrade
Seveda so tudi nagrade in priznanja vseh vrst in oblik. Vaša naloga mora zato biti, da najprej ugotovite, katere nagrade so izjemno razpoznavne na vašem področju, katere (potencialni) kupci cenijo in nato naredite vse, da jih pridobite. Npr. za najboljšo spletno trgovino po izboru tega in tega ali na tem ali onem področju, priznanje za družini prijazno podjetje itd.
Veliko lažje je tudi prodajati izdelke, ki so bili nagrajeni. Zato preverite, ali so izdelki, ki jih prodajate, prejeli kakšno nagrado ali priznanje – ne nujno v Sloveniji, temveč tudi tujini. In to ustrezno izpostavite ob (spletni) predstavitvi izdelka. Npr. stran »ta in ta« je naš izdelek pohvalila za »to in to«.
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom....
Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....
Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa...
Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov...
Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav...
Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.