Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure, prospekti, spletne strani … vse to je pogosto zelo dolgočasno in posledično neučinkovito v prodaji, saj kupce odbija in ne privablja.
Ne glede na to, ali gre za prodajno ali pa »neprodajno« orodje ali kanal, je pomembno, da sporočilo oziroma vsebina potencialnega kupca ali stranke ne odbijeta. Najpogostejša napaka, ki jo delajo številna podjetja, je ta, da na prvo mesto (ali enega prvih mest) med vsebino uvrstijo predstavitev podjetja, ki je po možnosti še skrajno duhamorno napisana.
Dober način, kako odbiti kupce, je vsekakor ta, da jim pred oči servirate vsebine, ki jih ne zanimajo.
V svetu, kjer se prodajalci (česarkoli) za pozornost kupca borite z družabnimi omrežji in številnimi drugimi »trobili«, je še kako pomemben prvi vtis. Naslov in uvod sta tista, ki odločata, ali bo nadaljnje vsebine sploh še kdo (pre)bral.
Analizirajte svoja sporočila in odpravite napake
Zdaj je že čas za domačo nalogo. V roke vzemite par zadnjih letakov ali prodajnih brošur. Preverite, koliko napak ste naredili. Mar že v začetku govori o vašem podjetju in dosežkih? Napaka. Mar govori o izvoru in obstoju podjetja? Napaka. Mar sta najbolj izpostavljena dela logotip in ime podjetja? Napaka.
Kako do (po)polne pozornosti kupca?
Kupci želijo najprej dobiti informacijo, ki jih zanima. To je bodisi rešitev za njihovo težavo ali pa korist (ali več njih) ob nakupu izdelka.
Izpostavite in opišite koristi vaših izdelkov, storitev ali rešitev na način, v katerem se bo kupec prepozal. Zato bo sam želel izvedeti (še) več.
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom....
Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....
Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa...
Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov...
Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav...
Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.