Ne le vsebina, prodaja že naslov

Pisci prodajnih vsebin, pa naj so te namenjene na splet, v tiskan katalog ali e-poštno pošiljanje, se včasih praskajo po glavi, zakaj ni rezultatov. Pogosto zato, ker so padli že pri prvem preizkusu – privlačnem naslovu.Pozornost sodobnega potrošnika je iz leta v leto krajša. Žal. O razlogih zanjo na tem mestu ne bi pisali, se pa moramo soočiti s posledicami in poiskati učinkovite ukrepe, kako tanko in kratko pozornost potencialnega potrošnika obrniti sebi v prid.
Izjemna pomembnost naslova
Z besedili in vsebinami je podobno kot z ljudmi – takoj je treba narediti dober vtis, saj druge priložnosti verjetno ne bo več, če smo prvo zapravili. In kaj pri naši vsebini potencialni kupec vidi? Naslov.
David Ogilvy, katerega priimek krasi eno največjih globalnih marketinških agencij, je znan tudi po svoji izjavi: »Povprečno 5-krat več ljudi prebere naslov kot pa preostalo besedilo. Če torej vaš naslov ne proda, ste zapravili 90 odstotkov vloženega denarja.«
Praksa mu pritrjuje na vsakem koraku. Dober naslov dobi več klikov in ogledov, slab naslov pa kar takoj pomeni konec branja.
Kakšen je dober naslov?
Dobro, razumete, da potrebujete dober naslov. Toda, kakšen je dober naslov? Predvsem tak, ki pritegne. Podjetja rada v naslove tlačijo imena in oznake svojih izdelkov, a to je slaba praksa. Naslov naj bo raje povezan s posamezno funkcionalnostjo izdelka in njegovo sposobnostjo odprave težave stranke. Tako bomo vsekakor pritegnili pozornost bralca, da nam da priložnost in prebere tudi naslednje vrstice.
Dodaten trik za naslov
Človeške možgane zanimajo težave in njihovo reševanje. Marketinški strokovnjaki so ugotovili, da zelo dober učinek na bralca naredijo tudi naslovi, ki se začno z besedo »Kako«. Seveda so pogosto povezani z nasvetnimi članki.
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.