Ne le vsebina, prodaja že naslov

Pisci prodajnih vsebin, pa naj so te namenjene na splet, v tiskan katalog ali e-poštno pošiljanje, se včasih praskajo po glavi, zakaj ni rezultatov. Pogosto zato, ker so padli že pri prvem preizkusu – privlačnem naslovu.Pozornost sodobnega potrošnika je iz leta v leto krajša. Žal. O razlogih zanjo na tem mestu ne bi pisali, se pa moramo soočiti s posledicami in poiskati učinkovite ukrepe, kako tanko in kratko pozornost potencialnega potrošnika obrniti sebi v prid.
Izjemna pomembnost naslova
Z besedili in vsebinami je podobno kot z ljudmi – takoj je treba narediti dober vtis, saj druge priložnosti verjetno ne bo več, če smo prvo zapravili. In kaj pri naši vsebini potencialni kupec vidi? Naslov.
David Ogilvy, katerega priimek krasi eno največjih globalnih marketinških agencij, je znan tudi po svoji izjavi: »Povprečno 5-krat več ljudi prebere naslov kot pa preostalo besedilo. Če torej vaš naslov ne proda, ste zapravili 90 odstotkov vloženega denarja.«
Praksa mu pritrjuje na vsakem koraku. Dober naslov dobi več klikov in ogledov, slab naslov pa kar takoj pomeni konec branja.
Kakšen je dober naslov?
Dobro, razumete, da potrebujete dober naslov. Toda, kakšen je dober naslov? Predvsem tak, ki pritegne. Podjetja rada v naslove tlačijo imena in oznake svojih izdelkov, a to je slaba praksa. Naslov naj bo raje povezan s posamezno funkcionalnostjo izdelka in njegovo sposobnostjo odprave težave stranke. Tako bomo vsekakor pritegnili pozornost bralca, da nam da priložnost in prebere tudi naslednje vrstice.
Dodaten trik za naslov
Človeške možgane zanimajo težave in njihovo reševanje. Marketinški strokovnjaki so ugotovili, da zelo dober učinek na bralca naredijo tudi naslovi, ki se začno z besedo »Kako«. Seveda so pogosto povezani z nasvetnimi članki.
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom....
Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....
Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa...
Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov...
Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.