Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah.
O čem je govora? Ljudje radi beremo, poslušamo in gledamo. Zakaj ne bi torej posamezne vsebine pripravili v različnih oblikah?
Poglejmo primer.
Svoje občinstvo ste naučili, da lahko od vas enkrat na teden ali enkrat na mesec pričakuje uporabne nasvete. Te jim servirate v obliki novičnika, poslanega po elektronski pošti. Nasveti pa vodijo na vašo spletno stran, kjer si jih lahko uporabniki v celoti preberejo. Vse lepo in prav, a potenciala kakovostne vsebine niste niti malo izkoristili.
Kaj bi še lahko storili?
Za začetek začnite nasvete lepiti v povedne fotografije – npr. po en ključni stavek iz nasveta in te fotografije deliti po družbenih omrežjih – seveda s povezavo na vašo spletno stran, ki bo tako mimogrede deležna precej večjega obiska.
V kolikor ste še bolj spretni, lahko za vsak ali pa kakšen pomembnejši nasvet posnamete video posnetek in ga objavite na spletu – seveda, kot vedno, s povezavo do vašega podjetja ali izdelka.
Spreminjanje delov članka ali besedila v slike ali video je učinkovit način, kako zares dobro vsebino narediti kar se da prodorno. Tako boste doživeli precej boljši odziv in hitreje širili svoje občinstvo.
Fotografije, ki jih objavite na spletnih mestih, kot sta Pinterest in Instagram, namreč ciljajo na novo občinstvo, prav tako pa so bolje sprejete na omrežju Facebook kot nasvetni članki.
In ko se vam nabere res veliko kakovostne vsebine s posameznega področja, jo lahko združite v e-knjigo, s katero lahko znova novačite nove uporabnike in razveselite zveste stranke.
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom....
Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....
Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa...
Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov...
Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav...
Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.