Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah.
O čem je govora? Ljudje radi beremo, poslušamo in gledamo. Zakaj ne bi torej posamezne vsebine pripravili v različnih oblikah?
Poglejmo primer.
Svoje občinstvo ste naučili, da lahko od vas enkrat na teden ali enkrat na mesec pričakuje uporabne nasvete. Te jim servirate v obliki novičnika, poslanega po elektronski pošti. Nasveti pa vodijo na vašo spletno stran, kjer si jih lahko uporabniki v celoti preberejo. Vse lepo in prav, a potenciala kakovostne vsebine niste niti malo izkoristili.
Kaj bi še lahko storili?
Za začetek začnite nasvete lepiti v povedne fotografije – npr. po en ključni stavek iz nasveta in te fotografije deliti po družbenih omrežjih – seveda s povezavo na vašo spletno stran, ki bo tako mimogrede deležna precej večjega obiska.
V kolikor ste še bolj spretni, lahko za vsak ali pa kakšen pomembnejši nasvet posnamete video posnetek in ga objavite na spletu – seveda, kot vedno, s povezavo do vašega podjetja ali izdelka.
Spreminjanje delov članka ali besedila v slike ali video je učinkovit način, kako zares dobro vsebino narediti kar se da prodorno. Tako boste doživeli precej boljši odziv in hitreje širili svoje občinstvo.
Fotografije, ki jih objavite na spletnih mestih, kot sta Pinterest in Instagram, namreč ciljajo na novo občinstvo, prav tako pa so bolje sprejete na omrežju Facebook kot nasvetni članki.
In ko se vam nabere res veliko kakovostne vsebine s posameznega področja, jo lahko združite v e-knjigo, s katero lahko znova novačite nove uporabnike in razveselite zveste stranke.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.