Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa vendar vam le redki obiskovalci zaupajo svoj e-poštni naslov. Zakaj?
Ne bodite nadležni oziroma vsiljivi
Če vaše pisanje na spletni strani že na daleč daje vedeti, da je vse, kar si želite, e-poštni naslov (ali pa obsežnejši kontakt) obiskovalca strani, potem se ta upravičeno vpraša, kakšno e-poštno nadlegovanje ga čaka v prihodnosti.
Vzbudite zaupanje
Vsebina spletne strani mora biti napisana in oblikovana tako, da bo obiskovalcu vzgajala zaupanje – predstavite se kot strokovnjaki, oziroma nekdo, ki razume njihovo težavo ali izziv in ga zna rešiti. Potem vam bodo tudi zaupali e-poštni naslov.
Ponudite vrednost
Obiskovalci od »darovanja« svojega e-poštnega naslova pričakujejo kakšno korist – brezplačno vsebino v obliki študije primera, nasvetnega članka, znatnega popusta na izdelek ali storitev. Skratka, v očeh obiskovalca dokažite vrednost, zakaj bi se ta prijavil na prejemanje vaših elektronskih obvestil, novic ali ponudb.
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.