Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma odpravite napake. To seveda takoj tudi storite.
Pritožbe strank velja jemati skrajno resno. Ker so skrajno nevarne. Veste, ne pritožujejo se vse stranke, nasprotno, pritoži se jih le dobre 4 odstotke ali vsaka 25 nezadovoljna stranka. A to hkrati tudi pomeni, da bi morali posamezno pritožbo obravnavati kot pritožbo 25 ljudi!!
Pritožbe so dobrodošle
Če ne veste, kaj delate narobe, to težko popravite. Zato so pritožbe dobrodošle. Vsaka pritožba tako v sebi nosi neprecenljive informacije o izdelkih ali storitvah podjetja – predvsem to, kaj ne deluje. Včasih nam stranke tudi skozi pritožbe podajo tudi predlog za izboljšavo, ki se ga sami morebiti nismo domislili. Pritožbe so torej najcenejše povratne informacije, praktično darilo.
Izkoreninjanje nezadovoljstva
A pritožb, posebej, če jih je veliko, se ne smete prehitro veseliti. Izmed 96 odstotkov nezadovoljnih strank, ki se niso glasno pritožile, jih več kot 90-odstotkov nikoli več ne opravi nakupa pri ponudniku, s katerim niso bile zadovoljne. To pa je alarmanten podatek. In hkrati dodatna motivacija, da vse napake, ki jih počnete ali imate, hitro zaznate in odpravite.
Iskanje krivca?
V praksi se stranke pritožujejo bodisi zaradi nezadovoljstva nad izdelkom ali storitvijo bodisi zaradi nezadovoljstva nad obnašanjem zaposlenih. Še en statistični podatek, ki vam mora dati misliti – dva izmed treh kupcev se v trgovino ne vrneta zaradi nezadovoljstva z osebjem ne pa pomanjkljivosti izdelka.
Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi
Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom?...
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.