Oplemenitite vizualno vsebino s povezavami
Vizualna vsebina lahko deluje kot prehod na bolj dragocene vsebine.
Ko načrtujete vizualno vsebino za objavo na družbenih platformah, razmislite, kako lahko video posnetki, fotografije in inforgrafike pripeljejo (dodaten) promet na vaše spletno mesto ali spletno trgovino z izdelki in/ali storitvami.
YouTube in povezave v video posnetkih
Sodobni uporabniki spleta imajo najraje video posnetke, saj je njihov ogled vendarle lažji od branja dolgih člankov ali spletnih dnevnikov (blogov). Zato v svoje video posnetke vstavite ustrezne opise in povezave do vašega spletnega mesta ali izdelkov in tako gledalcem še olajšajte delo, da pridejo do njih.
Prav tako naj bodo na spletni strani objavljene fotografije deležne povezave na vaš profil na Instagramu, saj boste tako uporabniku zagotovili razširjeno izkušnjo.
Nič ni narobe, če na koncu video posnetka ali spletne strani uporabnike tudi poprosite, naj vem sledijo na družbenih omrežjih ali pa se prijavijo na seznam za obveščanje – najlažje je, če jih za to pričakajo lične ikone z ustreznimi povezavami, ki to dejanje še pohitrijo.
Naj vizualne vsebine delajo za vas!
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.