Poznamo rešitev za učinkovito upravljanje časa
Koliko časa porabite za izdelavo objav na spletnem dnevniku? Koliko za branje in odgovarjanje na e-pošto? Pa za sedenje na sestankih? Verjetno preveč, kajne?
Tudi če dobro veste, kje preživite glavnino svojega »delovnega« časa, se lahko pogosto počutite, da v vašem dnevu preprosto ni dovolj ur za vsa opravila. Učinkovito upravljanje časa je velik izziv za lastnike podjetij kot tudi zaposlene.
Kako ga doseči. Predlagamo preizkus orodja za sledenje porabljenemu času. Všeč nam je rešitev RescueTime, katere snovalci obljubljajo, da bomo z njeno uporabo izboljšali svojo dnevno produktivnost in posvetili več časa področjem, ki ga najbolj potrebujejo.
Recimo, da porabite veliko časa za interakcijo na Facebooku in Twitterju, vendar vam to ne prinaša otipljivih rezultatov. Medtem pa so vaše e-poštne marketinške kampanje v najboljšem primeru povprečne, čeprav veste, da delujejo.
Posledično prilagodite svoj dnevni urnik, tako da boste porabili več časa za trženje po e-pošti. Morebiti boste ugotovili, da vam ta pristop prinaša večjo prodajo. Pri tem ne pozabite, da je digitalni marketing odvisen od trojice dejavnikov: družbenih omrežij, spletnih dnevnikov in e-pošte. Če (pretirano) zanemarite katerega koli od njih, bi lahko trpela celotna strategija. Vseeno pa vsem področjem namenite nekaj pozornosti in morebiti vas preseneti eksplozivna rast.
Vse je v iskanju ravnotežja, ki deluje za vas in vaše podjetje. Vaš čas je omejen, zato ga morate ustrezno razporediti.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.