Preizkusi izdelkov so nuja
Vam ni veliko mar za to, da bi dali svoje izdelke v neodvisen preizkus? Premislite še enkrat. Kupci namreč preberejo najrazličnejše teste in preverijo ocene preden opravijo nakup. Statistika, povzeta po raziskavi podjetja Bright Local, je pokazala, da:
- 84 % ljudi spletnim preizkusom izdelkov zaupa prav toliko kot osebnemu priporočilu.
- 90 % potrošnikov prebere manj kot 10 testov, preden oblikuje mnenje o podjetju.
- 74 % potrošnikov pravi, da pozitivni preizkusi in ocene poskrbijo, da bolj zaupajo ponudniku/prodajalcu.
Ne bojte se testiranj izdelkov Če želite povečati prodajo, se ne smete bati dati izdelka v preizkus. Pred tem se vendarle prepričajte, da izdelek deluje kot oglaševano, saj vam slaba ocena lahko pokvari prodajo. V kolikor kupci na spletu ne najdejo preizkusov vašega izdelka, mu tudi manj zaupajo. V kolikor kupec izdelka opravi preizkus in svoje ugotovitve deli na družbenem mediju ali spletnem dnevniku, to (v kolikor so pozitivne, seveda) vsekakor delite tudi vi na svojem spletnem mestu in družbenih medijih. Več pozitivnih ocen vaše trgovine in izdelkov bo poskrbelo za večjo verjetnost nakupa s strani obiskovalcev, ki se prvič srečajo z vami.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.