(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi

Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in podjetniki pogosto zanemarijo vpliv človeške psihe.
Praksa kaže, da podcenjene izdelke ljudje manj uporabljajo. Zakaj? Zaradi psihologije človeškega obnašanja – ljudje smo narejeni tako, da stvari, ki jih nismo kupili, redkeje uporabljamo. Nimamo pravega razloga za to. Samo pomislite. Če si privoščite drago stvar, jo uporabljate. Pa tudi če gre za karto za fitnes – uporabljate jo, ker ste jo plačali in ste to »dolžni sami sebi«.
Ameriška raziskava potrošniškega obnašanja je primerjala obnašanje skupin potrošnikov pri uporabi spletne storitve, pri čemer so ti zanjo odšteli različne vsote denarja. Tisti, ki so plačali več, so spletno storitev pogosteje in dlje uporabljali. Podjetje je rezultate raziskave uporabilo tudi za prilagoditev cenovne politike – pri čemer so ljudje, ki so plačevali največ, ob pocenitvi menili, da so dobili izjemno vrednost za odštet denar.
Brezplačno? Ne, hvala.
Podoben vpliv na ljudi imajo tudi brezplačni poslovni modeli. Izobraženi ljudje vedo, da brezplačnosti v praksi ni – izdelek ali storitev plačajo s svojimi podatki – vsaj v digitalnem svetu. Pa tudi če gre za časovno omejeno (kratko) prodajno akcijo, v kateri je nekaj brezplačno, bodo ljudje skeptični. Ima ta izdelek ali storitev sploh kakšno vrednost zanje, če jim je na voljo brezplačno?
Pasti nižanja cen
Če se (pre)pogosto odločate za akcijske in nižje cene, jih bodo stranke od vas tudi vedno pogosteje pričakovale. In nakupa ne bodo opravile, dokler ne bo zadeva v akciji. Kaj pa, če bo v akciji pri konkurentu? Bodo pač (prej) kupile pri njem …
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.