Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne?
Vaša blagovna znamka verjetno že na neki način uporablja pripovedovanje zgodb na področju trženja, a se tega niti ne zavedate. Pri pripovedništvu velja ključno pravilo: osredotočite se na uporabnike oziroma stranke. Povejte jim, kakšne probleme lahko rešite. Zavestno vključevanje pripovedništva v marketinško strategijo ne spremeni le načina pisanja in predstavitve vaše blagovne znamke, ampak tudi stranke bodo na znamko in izdelke oziroma storitve gledale v novi luči.
Moč pripovedništva
Pripovedništvo ima izjemno moč. Izdelek ali storitev ter blagovno znamko poveže z uporabnikom. Ljudje namreč želimo slišati razlago, pojasnilo, kako nekaj deluje in zakaj. Kaj ima to opraviti s trženjem? Vse. Pripovedovanje zgodb je tako globoko zakoreninjeno v naši psihi, da bolj ko povezujete zgodbe in izdelke, blagovne znamke ter storitve, bolj bodo vaše stranke (in potencialne stranke) sodelovale z vami.
Najbolj prepričljive zgodbe so pričevanja uporabnikov, ki izdelek uporabljajo. Ti so v očeh potencialnih kupcev najbolj kredibilni. Pridobite torej zgodbe uporabnikov in jih predstavite še drugim.
Zgodbo si lahko tudi izmislite!
Če se ne želite zanašati na to, da bi uporabniki ustvarjali vašo vsebino, si lahko zgodbo tudi izmislite. Prav ste prebrali. Ustvarite zgodbe, za katere menite, da jih potencialni kupci želijo slišati. Toda ne širite laži. Ne bodite neetični.
Lahko pa si zamislite nekaj idealnih primerov rabe vašega izdelka in jih predstavite strankam. Tako bodo tudi kupci dobili dodaten motiv, zakaj izdelek sploh kupiti.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.