Prodajni namig: vodič za obdarovanje
Vodič za obdarovanje je še ena izmed tehnik pospeševanja prodaje. Izdelajte ga pravilno in pravočasno in uživajte v večji prodaji.
Večina ljudi se nakupovalnih vodičev in nasvetov spomni šele tik pred praznično sezono. A kdor se nanje osredotoči prej, lahko tudi prej uživa v sadovih svojega dela. Namreč, če nakupovalni vodič ali vodič za obdarovanje pripravite že kak mesec prej, imate tudi več možnosti, da ga zagrabijo pajki spletnih iskalnikov in tako končate višje med zadetki iskanj.
Prav to je eden ciljev spletne prodaje – da se vaša vsebina uvrsti čim višje v iskalnikih. Pri tem pri vodičih za obdarovanje ni treba čakati na praznike, posebej če izdelki, ki jih prodajate, niso sezonske narave. Če prodajate spodnje perilo, lahko ustvarite darilne nasvete za obletnice, poroke, dekliščine in fantovščine, valentinovo in druge priložnosti. Če prodajate moška oblačila, lahko ustvarite vodiče za obdarovanje za različne priložnosti – nastop nove službe, napredovanje itd. Ustvarite lahko tudi vodiče po darilih za določeno občinstvo, kot so vodič zanj, zanjo, ljubitelje te ali one stvari itd.
Za piko na i vodiče objavite na spletnem dnevniku in jih delite po družabnih omrežjih, seveda vse s povezavami v vašo spletno trgovino. Tudi objavi na spletnem dnevniku lahko za vsak izdelek dodate gumb za nakup in tako še pospešite prodajo.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.