Prodajni nasvet: začnite v tržni niši

Vedno je zabavno sanjati o lastništvu spletne trgovine, kot sta Amazon ali Mimovrste. Toda ne tecite, preden ste shodili. Velike možnosti za uspeh se namreč porajajo v tržnih nišah.
Če ste ravnokrat splavili svoje podjetje in blagovno znamko, poskrbite, da bo ta navzven delovala nevtralno. Na začetku sploh ne omenjajte svoje niše. Ko ste postavili svojo spletno trgovino, se osredotočite na ustvarjanje blagovne znamke okoli edinstvene niše. Z nišnim trženjem boste lažje prepoznali in usmerili potencialne stranke in partnerje k sebi. Tako boste pridobili stranke in partnerje, s katerimi boste sodelovali.
Šele po nekaj uspešnih (in neuspešnih) prodajah boste bolje vedeli, kaj deluje in kaj ne, česa si stranke pravzaprav želijo. To znanje vam bo pomagalo postati strokovnjak v svoji niši, saj boste vedeli, katere marketinške strategije bolje delujejo na skupini, na katero ste ciljno usmerjeni.
Vzemimo primer, da ste začeli prodajati nakit. Ko se začne prodaja nakita hitro povečevati, se lahko začnete širiti v druge ustrezne kategorije, kot so poročni dodatki, dodatki za lase ali modni dodatki, kot so šali in sončna očala.
Seveda sprva ne boste vedeli, v katero nišo se velja širiti, vse dokler ne spoznate svojih strank. Zakaj so te kupovale vaš nakit? Je bil mar razlog za nakup maturantski ples, poroka ali so ga kupile za vsakodnevno uporabo? Ko spoznate svoje stranke, lahko začnete preizkušati druge ustrezne izdelke, poiščete nove stranke in razširite svojo blagovno znamko. Ne zgolj trženje, ampak tudi vaše pozicioniranje in trženje blagovne znamke bo imelo koristi od delovanja v niši, saj bo vaš profil blagovne znamke v očeh in glavah strank/uporabnikov sčasoma postal vedno bolj povezan z nišo, ki ste jo izbrali.
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom....
Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....
Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa...
Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov...
Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav...
Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.