Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski.
Kdor je imel opravka z Japonci, ve, kako delijo vizitke in brošure. Primejo jih z obema rokama (ob robovih) in izročijo s priklonom. To ni le kulturni šok, je vrhunsko sporočilo. Ponosni so na svoj izdelek in dosežek. Kakšno brošuro bi morali torej pripraviti vi ali vaše podjetje, da bi jo predali s takšnim zanosom?
Čemu papirne predstavitve?
Drži, o podjetju in njegovi dejavnosti danes vsi lahko ogromno preberemo na spletu. Čemu bi se torej sploh trudili s pripravo predstavitve na papirju, brošure? Zato, ker takrat, ko opravljamo osebni stik in si s prejemnikom pogledamo v oči, splet bore malo šteje, tisto, kar mu izročamo, pa bistveno več.
Z brošuro namreč gradimo zaupanje in prejemniku dajemo vedeti, da nam je mar za kakovost.
Ni vsaka brošura brošura
Kot rečeno, mora brošura izražati kakovost. Zato veliko časa namenimo zbiranju in pripravi vsebin, ki bodo šle nanjo. Tudi natisnjena naj bo na debelejši papir, da bo že na otip delovala kakovostno.
Naslovnica naj bo privlačna – slika naše poslovne stavbe tja ne sodi.
Prva stran odloča o tem, ali bo kdo sploh še obrnil list (ali več njih) in si ogledal druge vsebine. Pri tem moramo nagovoriti bralca in to ne na način, kdo smo in kaj znamo oziroma počnemo, temveč, kaj strankam omogočamo, dajemo, katere izzive jim pomagamo rešiti. Lahko jim zaupamo svoje poslanstvo – zakaj to podjetje sploh obstaja. Pojasnimo jim, zakaj nam stranke zaupajo.
Pri vsebinah ne opisujmo tehničnih lastnosti izdelkov, temveč koristi njihove uporabe – ali še bolje: če premoremo izjave in opise drugih strank, ki so pohvalile naše izdelke, storitve ali rešitve.
Če bi radi izstopali, si lahko omislimo drugačno obliko brošure (takšno, ki ni pokončni A4).
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.