Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel.
Posamezniki se pogosto odločijo za osebni spletni dnevnik, ki se ne osredotoča na posamezno temo ali občinstvo, temveč posameznik v njem piše o svojih doživetjih, občutkih, prepričanjih, politiki, športu, vsakdanjem življenju itd. Tak blog seveda ni namenjen poslu. Lahko pa poslu postane namenjen spletni dnevnik, ki izpostavlja osebno blagovno znamko. Tovrstne bloge pišejo vplivneži in si z njimi gradijo imidž. Pogosto se uporabljajo v namene, kot so mentorstvo, svetovanje, usmerjanje, osebni razvoj, duhovnost itd. Avtorji občinstvu večinoma zagotavljajo brezplačno vsebino, ki jo je mogoče prenesti, na primer e-knjige, vodiči itd. Poudarek je na vzpostavitvi odnosa s publiko, kar v nadaljevanju ustvarja priložnost za monetizacijo.
Poslovni spletni dnevniki
Mala in velika podjetja vse pogosteje premorejo tudi lasten spletni dnevnik, v katerem pišejo o svojih dosežkih, komentirajo novosti v industriji ipd. Poudarek takega bloga je na poslu – lastnih izdelkih ali storitvah z namenom povečanja prometa in pridobivanja kupcev. Teme so izbrane tako, da privabijo obiskovalce, ki jih zanima to področje.
Nišni blogi
Posebno mesto med spletnimi dnevniki imajo t. i. nišni blogi. Ti se osredotočajo na ozko tržno nišo, v kateri pa imajo zveste bralce in sledilce. Kot taki so tudi primerni za trženje, saj objave na uveljavljenem blogu vsekakor pomagajo k prodaji izdelkov ali storitev.
Gostujoči blogi
Gre za bloge, ki jih pišejo gostujoči pisci, ki so običajno strokovnjaki na posameznem področju. Namen obeh strani je povečati občinstvo. Lastnik spletnega dnevnika lahko prosto upravlja in promovira drug spletni dnevnik oziroma avtorja, ki mu zagotavlja vsebino (ta morda celo presega strokovno znanje lastnika spletnega dnevnika).
Podkasti
V zadnjih letih so postali zelo priljubljeni tudi blogi, ki gostijo pogovorne oddaje in obiskovalci na njih najdejo zanimive zvočne in/ali video zapise – t. i podkaste. Objave so epizodne. Podkast običajno poteka v obliki klepeta, spletnih seminarjev, intervjujev, usposabljanj itd. Lahko je zelo učinkovito orodje za pospeševanje prodaje, sploh če vsebuje poziv k dejanju – poslušalci in gledalci nato hitro pristanejo v spletni trgovini.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.