Sporočila za medije naj bodo del marketinške strategije
Na kaj pomislite ob omembi sporočila za javnost? Na resen zapis o objavi nečesa in nekaj tehničnih podatkov, skratka, nekaj dolgočasnega? Pa ne rabi biti tako. Vključite sporočila za javnost v svojo marketinško strategijo in pridobite poceni oglaševanje v medijih.
Razumeti morate, da sporočilo za medije ni članek. Poudarek sporočila je na dejstvih, ne na komentarju. Vseeno pa mora biti zanimivo napisano, da pritegne pozornost medijev in potem tudi javnosti. Vsekakor pa naj bodo sporočila za medije del marketinške strategije in bodo podjetju pomagala doseči občinstvo, ki ga s klasičnim oglaševanjem ne bi moglo doseči.
Sporočila za javnost predstavljajo brezplačne objave v časopisih, spletnih straneh, revijah, radiu … Namenjena so kopiranju in objavljanju – delno ali v celoti. Ostati na mestu in se držati dejstev pa ne pomeni, da vaše pisanje ne more imeti stila, glasu ali pravzaprav povedati nekaj, kar bi ga razlikovalo od številnih drugih sporočil za javnost, ki vsakodnevno povečujejo nabiralnike in mize.
Na kaj paziti?
Najprej na to, da znate ustrezno napisati sporočilo za medije. Če s tem nimate izkušenj, predlagamo, da najprej poiščete pomoč zunanjih strokovnjakov – PR-agencij. V kolikor ocenite, da znate podoben zapis ustvariti tudi sami, ga lahko v prihodnje pripravite samostojno.
Razmislite, ali je vsebina, ki bi jo radi komunicirali, primerna za sporočilo za medije? Akcije in popusti to niso. Lahko pa v sporočilo za medije zapišete stvari, kot so odprtje nove poslovalnice, sklep novega partnerstva, prejem nagrade ipd.
Negujte kontakt z novinarji in uredniki
V začetku priprave sporočil za medije verjetno nimate prav velikega nabora medijev, posebej pa novinarjev in urednikov, na katere bi se lahko obrnili. Tudi v tem primeru je začetek s pomočjo PR-agencije lažji. Vsekakor pa negujte stike z ljudmi, ki objavljajo vaša sporočila za medije.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.