Spremenite najboljše objave z družbenih medijev v blog zapise
Danes so v svetu zelo priljubljeni spletni dnevniki, t. i. blogi. Vedno več podjetij oziroma zaposlenih jih piše. Ker s tem skrbijo za razvoj občinstva. Toda, kako (na)pisati privlačen blog?
Prvi korak je seveda najti privlačno vsebino, nekaj, kar bo bralce zanimalo. Pri tem so vam lahko v izdatno pomoč družbena omrežja – preverite, kaj zanimivega se dogaja na vašem Twitter ali Facebook profilu. Se vas je kakšen komentar uporabnika še posebej dotaknil? Spremenite ga v blog! Pri tem ni treba napisati treh strani, niti štirih odstavkov.
Lahko pa uporabite tehniko enega najboljših piscev poslovnih blogov, Setha Godina. Godin je eden najuspešnejših blogerjev v marketinškem svetu, pri čemer piše v odstavkih, ki premorejo dve do tri povedi. Je mojster izražanja idej, ki so vznemirljive in lahke za branje. Ljudje imamo namreč vedno manj časa, zato različnim vsebinam namenjamo tudi manj pozornosti. Umetnost je zato narediti vsebino kratko in privlačno ter enostavno za branje.
Komentirajte
Drug način za iskanje idej, o čem bi pisali, je ta, da komentirate stvari, ki jih berete, na primer druge bloge in objave, medijske publikacije in vse drugo, kar je pomembno za vaše podjetje. Vsebino tako že sicer absorbirate in verjetno imate o njej mnenje. Vaš komentar lahko nastane v obliki spletnega dnevnika. Ena od prednosti komentiranja je tudi ta, da bodo ljudje začeli prepoznavati vaše ime; posebej, če bo šlo za sočne in utemeljene komentarje.
Pri tem si lahko pomagate z naslednjo tehniko – svoje najboljše komentarje, ki ste jih pustili na družabnem omrežju ali spletnem forumu, shranite med e-poštne osnutke. Ko boste imeli čas, se vrnite do njih in jih predelajte v objave za na blog. Tako preprosto je.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.