Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil ravno od mene?«
Ko enkrat poznate odgovor na najbolj zahtevno »zakaj« vprašanje, je vse lažje. Ostalo je rutina, logistika. Ko veste, zakaj ste prodali in še boste prodajali.
Vsak zakaj seveda rodi še več »zakajev«. Eden pomembnejših je že ta: »Zakaj bi nam kupec sploh namenil pozornost, nam dal priložnost?« V preteklih zapisih smo pojasnili, da si moramo pozornost prislužiti oziroma priboriti – s pravo vsebino in sporočili.
Kupci imajo seveda še cel kup vprašanj – predvsem o koristnosti nakupa posameznega izdelka ali storitve. Nanje moramo pravilno odgovoriti še pred nakupom, sicer do tega morebiti sploh ne pride. Naštel nam bo le razloge, zakaj se ni odločil za nas in našo ponudbo.
Postavljanje vprašanj je pomembno, prav tako iskanje odgovorov. Na težka vprašanja morate biti v poslu pripravljeni in imeti ustrezen odgovor »na zalogi«.
Da ponovim – zakaj bi stranka nekaj kupila prav pri vas?
Med ustreznimi odgovori so:
- Ker bo s tem nakupom rešila svojo težavo.
- Ker bo imela od nakupa take in take koristi.
- Ker bo sicer zamudila odlično priložnost.
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom....
Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....
Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa...
Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov...
Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav...
Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.