Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni.

by 29 Jul 2019prodaja, informacije, izdelki

Nujnost vsebinskega trženja je treba dopolniti z nujnostjo priprave kakovostnih vsebin. Sicer zapravljate čas, denar in ugled.

Obstajajo 3 skupine ljudi, ki bodo brale vaše vsebine. Vzemimo primer, da ste ponudnik neke strokovne storitve. Kdo so vaše prave stranke?

  • Prva skupina je majhna. V njej so serijski lovci na brezplačne ugodnosti. Ti ljudje nikoli ne plačajo strokovne pomoči, nasveta ali storitve. Nikoli niso bili in ne bodo perspektivne stranke, zato z njimi ne izgubite ničesar.
  • Druga skupina je največja. V njej so ljudje, ki bodo poskušali nekaj narediti sami, vendar bodo najeli strokovnjaka, če ne bodo dobili potrebnih rezultatov. Cenijo ​​pristno strokovno znanje.
  • Tretja skupina je najmanjša. To so redki ljudje, ki razumejo, da z najemom strokovnjaka, ki bo zanje nekaj naredil vrhunsko, do rezultata dokopljejo hitreje in pogosto tudi (dolgoročno) ceneje.

Kaj pa to pomeni za vas in vaše podjetje:

  • Nihče iz prve skupine vam ne bo dal zaslužka. Ničesar niste izgubili, če ste jim dali brezplačne informacije.
  • Nekateri v drugi skupini bodo uporabili vaše podatke in vsebine. Če bodo uvideli, da potrebujejo strokovno pomoč, vas bodo najeli.
  • Predstavniki tretje skupine, če z vsebinskim marketingom dokažete, da ste resnično strokovnjak na svojem področju, vas bodo zaposlili. Vse bodo vedeli o vas in vašem delu.

Nasvet s področja vsebinskega marketinga: ignorirajte vsakogar, ki vam pove, da bo vsaka vsebina v redu in da lahko vsebinske objave avtomatizirate. To ne drži. Če vsebina, ki jo nekdo ustvari, ni uporabna, ne bo za vas naredila nič dobrega, lahko vam celo škodi.

Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni. 2 Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni. 3 Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni. 4
Vsebina mora biti kakovostna. Sicer je bolje, da je ni. 5
Vsak zakaj ima svoj zato

Vsak zakaj ima svoj zato

Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...

Kako prepričati stranko?

Kako prepričati stranko?

Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This