Z LinkedIn Publisher do znatno večjega občinstva

LinkedIn Publisher lahko močno razširi doseg vašega podjetja na LinkedIn, ne glede na velikost vašega omrežja.
Če tega še ne počnete, vsekakor izkoristite funkcijo brezplačnega objavljanja vsebine na omrežju LinkedIn s pomočjo orodja Publisher. Ta lahko poveča izpostavljenost do vaše ciljne publike in pomaga graditi vaš ugled, da postanete verodostojen strokovnjak v svoji panogi.
Poglejmo si primer Wendy McClelland. Bila je popolna novinka, a s svojo tretjo objavo, ki se je glasila »Zakaj se odpovedujem sestankom ob kavi?«, je dobila več ogledov, všečkov in komentarjev, kot bi jih kadarkoli lahko pričakovala.
Wendy je namreč imela le nekaj več kot 1.500 kontaktov, vendar je njena objava dosegla več kot 61.500 ogledov in dobila 350 všečkov in 500 komentarjev! Njeni vsebini je torej bilo izpostavljenih več kot 60.000 ljudi izven njene mreže.
Medtem ko večina objav ne bo dosegla tako skrajnega dosega, pa lahko vse objave dosežejo nove ljudi.
Ob vsaki objavi bodo vaši kontakti in sledilci prejeli obvestilo. Če bo objava resnično dobra, ima tudi možnost, da najde pot v e-poštni obvestilnik LinkedIn Pulse, ki ga to omrežje pošlje svojim članom v obliki predlogov objave, ki bi jih lahko zanimale. In potem kamenček sproži plaz.
Kakšno vsebino naj napišem?
Če želite povečati svoje možnosti za uspeh s Publisherjem, ustvarite objave profesionalnega videza, ki bodo ustrezale potrebam in bolečinam vašega občinstva. Prepričajte se, da ne pišete neželenih vsebin ali širite promocijskih informacij.
Objavite vsebine, ki bodo za bralca dragocene. Te bo vaše omrežje delilo s svojimi kontakti, vaš doseg pa se bo še povečal.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.