Zakaj so (nekatere) stranke zveste?

by 1 Apr 2019informacije, izdelki, kupci

Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo.

Podjetja, ki želijo imeti zveste stranke, morajo njihovo zvestobo najprej upravičiti. To najlažje storijo tako, da jim izpolnijo (ali vsaj pomagajo izpolniti) katero od njihovih potreb, zahtev ter želja. V praksi bodo stranke zveste podjetju, ki bo izboljšalo njihovo življenje in/ali delo, pomagalo do večjega (finančnega) uspeha, jim prihranilo denar, pomagalo do bolj zdravega življenja, jih zaščitilo ali pa    pomagalo ustvariti dobre/boljše odnose z drugimi. A to še ni vse. Ključno je, da podjetje strankam – obstoječim in potencialnim, pove oziroma razloži ali pokaže, kako bo svojo obljubo izpolnilo.

Postanite prijatelji stranke

Težava številnih podjetij pri iskanju zvestobe strank je že njihovo napačno razmišljanje. Večina podjetij namreč razmišlja v smeri, kako stranke malodane prisiliti, da se bodo vrnile k njim, namesto da bi razmišljalo v smeri, kakšno naj podjetje postane, da se bodo stranke same želele vračati.

Do strank se je namreč treba obnašati kot do svojih prijateljev. Stranke morajo začutiti, da jim boste pomagali, če bodo naletele na težavo (npr. odpravljanje reklamacij, dodatno izobraževanje …), da jim boste dali sveže in zanje relevantne informacije (ne pa prodali stare zaloge, da bi se je znebili), da boste znali najbolj učinkovito rešiti njihovo težavo …

Analizirajte vašo povezavo s stranko – če ugotovite, da ste slab prijatelj, ali, še huje, da v očeh strank sploh niste prijatelj, takoj ukrepajte. Zvestobo si pač morate zaslužiti, če želite z njo na dolgi rok služiti.

Zakaj so (nekatere) stranke zveste? 2 Zakaj so (nekatere) stranke zveste? 3 Zakaj so (nekatere) stranke zveste? 4
Zakaj so (nekatere) stranke zveste? 5
Univerzalni prodajni recept

Univerzalni prodajni recept

Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....

Mar kakovost prodaja?

Mar kakovost prodaja?

Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi...

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This