Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija posameznih izdelkov. Jih sploh potrebujete?
Vplivneži si odrežejo vedno večji kos oglaševalske pogače. Ljudje pač niso navdušeni nad reklamami, zato na spletu vedno večje število uporabnikov uporablja dodatke za brskalnike, ki onemogočajo prikaz oglasnih vsebin. Raziskava podjetja HubSpot je ugotovila, da 64 % uporabnikov spleta spletne oglase dojema kot nadležne in moteče. Vplivneži pa težavo motečih oglasov zaobidejo.
Kdo sploh so vplivneži? Znane osebe, novinarji, športniki, pač vsi, ki imajo veliko sledilcev in navijačev, ki radi prisluhnejo temu, kar imajo povedati. Globalni vplivneži imajo več milijonov sledilcev, t. i. mikro vplivneži pa na tisoče. In če se sprašujete, zakaj bi se potemtakem ukvarjali z mikro vplivneži – zato, ker ti precej bolj učinkovito širijo zavedanje o posamezni blagovni znamki.
Število sledilcev ni pomembno
A pozor, število ljudi, ki na družabnih omrežjih sledijo vplivnežem, naj ne bo odločilnega pomena pri tem, katerega vplivneža izbrati za svojo promocijo. Te sledilce si marsikdo preprosto kupi. Precej bolj pomemben podatek je stik z njimi. Ali vplivnež odgovarja na vprašanja sledilcev, kakšna je njegova interakcija, kakšni so komentarji pod njegovimi objavami?
Želite si vplivnežev, ki imajo prave in zveste privržence. Ti bodo tudi dejansko sledili priporočilom vplivneža.
Ne želite pa si vplivneža, ki vsak teden reklamira druge izdelke ali storitve.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.