Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi podjetje. Kako do kakovostnega slogana?
Slogan bi moralo imeti vsako podjetje. Nekatera jih imajo celo več in jih kombinirajo s svojimi marketinškimi aktivnostmi.
Težka naloga
Resnica je ta, da si je slogan težko zamisliti, saj je veliko idej že uporabljenih. Tudi dejstvo, da se podjetje v vsaki panogi osredotoči le na peščico besed iz slovarja in skuša kovati rime z njimi, ne pomaga. Nekatera najamejo celo kreativno agencijo za to nalogo in jo mastno plačajo.
Slogan naj rabi kot opomnik za vas in vaše občinstvo o tem, kaj točno počnete. Dober slogan se bo širil viralno in ne le od ust do ust.
Kakšen slogan neki?
Verjetno ste že slišali slogana »Samo naredi to« (Nike) ter »Misli drugače« (Apple). Predvsem zato, ker ju podjetja večkrat, no, praktično povsod oglašujejo in ponavljajo – v svojih oglasih, na embalaži, na spletnih straneh in v prodajalnah.
Kako začeti?
Pisanja slogana se lotite podobno kot zbiranja vseh drugih idej. Z idejnim viharjenjem (ang. brainstorming) med zaposlenimi, družinskimi člani in prijatelji. Nato izberite par stavkov, ki so najbližje tistemu, kar bi radi sporočili ter jih dodatno izpilite (če niste že takoj zadovoljni z njimi).
Strokovnjaki priporočajo še naslednje usmeritve:
- Bodite kratki in jedrnati.
- Govorite o koristih ne pa funkcijah.
- Uporabljajte pozitivne besede.
- Po potrebi stvari (močno) poenostavite.
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom....
Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....
Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa...
Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov...
Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav...
Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.