Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi podjetje. Kako do kakovostnega slogana?
Slogan bi moralo imeti vsako podjetje. Nekatera jih imajo celo več in jih kombinirajo s svojimi marketinškimi aktivnostmi.
Težka naloga
Resnica je ta, da si je slogan težko zamisliti, saj je veliko idej že uporabljenih. Tudi dejstvo, da se podjetje v vsaki panogi osredotoči le na peščico besed iz slovarja in skuša kovati rime z njimi, ne pomaga. Nekatera najamejo celo kreativno agencijo za to nalogo in jo mastno plačajo.
Slogan naj rabi kot opomnik za vas in vaše občinstvo o tem, kaj točno počnete. Dober slogan se bo širil viralno in ne le od ust do ust.
Kakšen slogan neki?
Verjetno ste že slišali slogana »Samo naredi to« (Nike) ter »Misli drugače« (Apple). Predvsem zato, ker ju podjetja večkrat, no, praktično povsod oglašujejo in ponavljajo – v svojih oglasih, na embalaži, na spletnih straneh in v prodajalnah.
Kako začeti?
Pisanja slogana se lotite podobno kot zbiranja vseh drugih idej. Z idejnim viharjenjem (ang. brainstorming) med zaposlenimi, družinskimi člani in prijatelji. Nato izberite par stavkov, ki so najbližje tistemu, kar bi radi sporočili ter jih dodatno izpilite (če niste že takoj zadovoljni z njimi).
Strokovnjaki priporočajo še naslednje usmeritve:
- Bodite kratki in jedrnati.
- Govorite o koristih ne pa funkcijah.
- Uporabljajte pozitivne besede.
- Po potrebi stvari (močno) poenostavite.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.