Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.

by 29 Maj 2019izdelki, kupci, podjetje

Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi podjetje. Kako do kakovostnega slogana?

Slogan bi moralo imeti vsako podjetje. Nekatera jih imajo celo več in jih kombinirajo s svojimi marketinškimi aktivnostmi.

Težka naloga

Resnica je ta, da si je slogan težko zamisliti, saj je veliko idej že uporabljenih. Tudi dejstvo, da se podjetje v vsaki panogi osredotoči le na peščico besed iz slovarja in skuša kovati rime z njimi, ne pomaga. Nekatera najamejo celo kreativno agencijo za to nalogo in jo mastno plačajo.

Slogan naj rabi kot opomnik za vas in vaše občinstvo o tem, kaj točno počnete. Dober slogan se bo širil viralno in ne le od ust do ust.

Kakšen slogan neki?

Verjetno ste že slišali slogana »Samo naredi to« (Nike) ter »Misli drugače« (Apple). Predvsem zato, ker ju podjetja večkrat, no, praktično povsod oglašujejo in ponavljajo – v svojih oglasih, na embalaži, na spletnih straneh in v prodajalnah.

Kako začeti?

Pisanja slogana se lotite podobno kot zbiranja vseh drugih idej. Z idejnim viharjenjem (ang. brainstorming) med zaposlenimi, družinskimi člani in prijatelji. Nato izberite par stavkov, ki so najbližje tistemu, kar bi radi sporočili ter jih dodatno izpilite (če niste že takoj zadovoljni z njimi).

Strokovnjaki priporočajo še naslednje usmeritve:

  • Bodite kratki in jedrnati.
  • Govorite o koristih ne pa funkcijah.
  • Uporabljajte pozitivne besede.
  • Po potrebi stvari (močno) poenostavite.
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti. 2 Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti. 3 Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti. 4
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti. 5
Vsak zakaj ima svoj zato

Vsak zakaj ima svoj zato

Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...

Kako prepričati stranko?

Kako prepričati stranko?

Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This