Cenovna pogajanja in ego
V poslu prej ali slej naletite na pogajanja o ceni, posebej, če gre za večje zneske ali projekte. Boste iz njih izšli kot zmagovalec?
Manjša kot je razsežnost vaše komunikacije z drugo stranjo, manj vzvodov za učinkovito pogajanje o ceni imate. E-pošta je vsekakor boljša možnost za cenovna pogajanja od sporočil SMS, telefonski klic je boljši od e-pošte, videokonferenčni klic je boljši od telefonskega in pogovor v živo je boljši od katerega koli od prej naštetih. Večdimenzionalna komunikacija vam omogoča, da ne samo komunicirate, ampak natančneje in hitreje »preberete« drugo stran ter dogovor glede cene premaknete naprej in čez ciljno črto.
Iskanje prave cene
Na pogajanja o cenah ne glejte kot na bitko volje. Na situacijo glejte kot na iskanje prave cene, ki prinaša obojestranske koristi. Če se obe strani strinjata glede postavljene cene in jima prinaša korist, potem bo pogajanje kratko in neboleče.
Nasvet za cenovno pogajanje za prodajalce: vedno začnite s cenami iz cenika. Če stranki takoj ponudite popust, že v prvem predlogu, ji to da vedeti, da so vaši izdelki vredni plačila po ceniku. Nikoli ne razdajajte popustov, razen če imate s stranko vnaprejšnji dogovor glede cen (npr. med distributerji in pooblaščenimi prodajalci). Popust naj stranka dobi le, če ga zna argumentirati (npr. z nižjo ceno pri bližnjem prodajalcu).
Večji kot je vložek, več pozornosti zahteva
Med pogajanji glede cene je ključnega pomena, da postavite veliko vprašanj in poskušate razumeti drugo stran. Šele takrat lahko pričakujete, da vas bodo razumeli tudi drugi. Šele ko boste razumeli položaj stranke (prodajalca ali kupca), boste lahko našli »win-win« scenarij za obe strani.
Vloga ega
Ego je hecna stvar, ga pa nikakor ne gre podcenjevati. Vedno dajte popust stranki, ki se želi pogajati za popust (pa čeprav ne v želeni višini). Tako boste pridobili stranko, saj ji bo njen ego govoril, da je bila uspešna – pridobila je popust.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.