Imate načrt za družbena omrežja? Ne? Podvizajte se.
Številne organizacije čutijo potrebo po ustvarjanju vsebin za vsak kanal družbenih medijev na planetu. Pri tem pogosto uberejo bližnjico, s katero eno vsebino servirajo vsem. Napaka.
Marsikatero podjetje ali blagovna znamka svojo prisotnost na družbenih omrežjih rešuje na poenostavljen način. Na silo pripravi vsebino, pogosto ustvari le eno vrsto vsebine in jo nato plasira na vsako platformo, kjer je prisotno. Če se v omenjenem opisu prepoznate tudi vi, vsekakor potrebujete načrt delovanja na družbenih medijih.
Tako kot se družbena omrežja ločijo med seboj po namembnosti in uporabnikih, tako bi se morali ločiti tudi vaši cilji za te platforme. Posledično mora biti tudi vsebina, ki jo razvijete za to ali ono platformo, drugačna. To so sestavni deli vašega načrta za delovanje na družbenih omrežjih:
- Opredelite kanal oziroma omrežje (na primer Facebook.)
- Kdo je vaša “persona” (Na koga posebej ciljate? Izberite ga/jo.)
- Opredelite cilj (Ali je to prodajni cilj, cilj prihranka stroškov ali poskušate ustvariti boljšo uporabniško izkušnjo?)
- Izberite vrsto primarne vsebine (besedila, video, infografika)
- Struktura (Kako izgleda vaša splošna objava?)
- Ton vsebine (igriv, sarkastičen, skrajno resen?)
- Integracija kanala (Kako bo ta kanal deloval z drugimi kanali za največji vpliv?)
- Seznam zaželenih ukrepov (Kakšno vedenje uporabnikov želite doseči?)
- Uredniški načrt (Vsak kanal potrebuje svoj uredniški koledar.)
In prav zato trženje in priprava vsebin za družbena omrežja nista enostavna. Če pravilno uporabite načrt za družbene medije, boste lahko podvojili občinstvo, ali pa ga celo podeseterili. Vsekakor pa ostanite na realnih tleh glede porabe virov in aktivnosti na družbenih omrežjih.
Pokažite/prodajte s primerom oziroma zgledom
Ljudje poslušamo, a ne razumemo vsega. Kakšne slišane stvari si težko predstavljamo. Prodajte tako, da stvari ponazorite s primerom ali zgledom....
Univerzalni prodajni recept
Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se. Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav....
Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa...
Testiranje je (zelo) pomembno
Večina podjetij, posebej pa tržnikov in prodajalcev, se ne ukvarja s testiranjem. Česarkoli. A že preprosto testiranje e-poštnih sporočil in dopisov...
Česa ne smete spremeniti v prodaji?
Poznate zgodbo nove Coca Cole? Če niste med starejšimi, je verjetno ne. Tudi zato, ker so kupci podjetju dokazali, da ne želijo nove pijače, čeprav...
Mar kakovost prodaja?
Čeprav ima vsak kupec rad kakovosten izdelek ali storitev, ta pogosto ni prva stvar, s katero stopi v stik. Videz in embalaža sta, vsaj za prvi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.