Izdelajte si knjižico objav
Ena od stvari, ki mnogim podjetjem preprečujejo aktivno objavljanje na družbenih medijih, je pomanjkanje idej, kaj sploh objaviti. Ko pripravljate vsebine, je veliko lažje najti zanimive ideje za deljenje na družabnih omrežjih.
Kadarkoli ustvarite neko vsebino (članek, podcast ali videoposnetek) za svoj spletni dnevnik ali spletno mesto, hkrati izdelajte seznam 10 do 20 objav za družabna omrežja, ki jih lahko uporabite za promocijo te vsebine.
Ta isti koncept lahko uporabite tudi za produktne strani, prodajno vsebino ali katero koli drugo vsebino, ki jo želite promovirati.
Ko imate enkrat izdelan seznam objav za družbena omrežja, jih dodajte v preglednico, da jih boste lažje spremljali na enem mestu. To je lahko preprosta preglednica, ki vključuje samo kratek stavek ali dve in povezavo do vsebine, lahko pa je tudi naprednejša, s katero spremljate vse vaše objave vsebin za več omrežij hkrati.
Na ta način boste dolgoročno prihranili veliko časa. Prav tako sestavite knjižnico ali seznam tvitov in posodobitev stanja, ki jih lahko uporabljate v prihodnje. Kadarkoli morate načrtovati nove objave, se vrnite v preglednico, preglejte, kaj ste že objavili in dodajte nove vsebine.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.