Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val’a.« Mar to drži?
Biti ponižen je vedno dobra stvar, vsaj tako pravijo. Vendar ko začenjate z novim poslom, morate ponižnost dati na stran in poskrbeti za nekaj »brezsramne« samopromocije. Pravzaprav je uspeh vašega projekta/posla odvisen od nje.
Razlika med brezsramno in zdravo samopromocijo
To, kar imenujemo »brezsramna« samopromocija, se v bistvu nanaša na stopnjo dojemanja samohvale. Denimo, da boste v službi deležni ocene svojega dela. Seveda boste želeli narediti malo samopromocije in poudarili, kako ste vi nekaj dosegli in zakaj bi morali dobiti več denarja ali odgovornosti. Toda to kaj hitro lahko prerase v podcenjevanje sodelavcev in postane primer brezsramne samopromocije. V nekaterih primerih lahko deluje. Vendar pa ljudje navadno ne marajo tistih, ki nenehno hvalijo le sami sebe.
Zgodilo se bo tudi, da boste idealen kandidat za neko delovno mesto. V tem primeru vam svetujemo, da se odločite za zdravo samopromocijo, brez pretiravanja.
Zakaj vaše podjetje potrebuje samopromocijo?
Pomislite za trenutek, koliko novih podjetij ste videli v zadnjem času – denimo na poti do vaše pisarne. Če živite v velikem mestu, bo številka visoka. Pa za številne med njimi še nikoli niste slišali. Že to je razlog, zakaj je samopromocija bistvena za podjetja. Ko zaženete novo podjetje, morate hitro dobiti stranke, sicer lahko pristanete v statistični kolumni, ki beleži poražence – približno polovica novoustanovljenih podjetij propade v prvih petih letih.
Samopromocija je na voljo v številnih okusih. Lahko svoje poslovanje promovirate na spletu z uporabo oglasov, poskrbite za optimizacijo ključnih besed na spletni strani (da vas iskalniki prej najdejo), pridobite vplivneže, da vas pohvalijo itd. Gre za t. i. zdrave samopromocijske pobude. O nezdravih pa več v drugem članku …
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.