Kadrovanje in izobraževanje prepustite strokovnjakom
Delujete v manjšem podjetju in ste deklica za vse? Ali pa vsaj večino stvari? To vas zavira.
V manjših okoljih, pa tudi srednje velikih, je lahko velik izziv že kadrovanje. Najem specialistov na tem področju je lahko zato odlična poteza. Vodja prodaje se ne more ukvarjati še s kadrovsko problematiko. Z zaposlitvijo ali najemom storitev profesionalnega kadrovnika, ki bo opravljal iskanje kadrov in pregledoval prijave, boste racionalizirali svoje delo in preverili večje število kandidatov – ter na koncu dobili bolj sposobne ljudi. Vodja prodaje, direktor in drugi kadri pa bodo še naprej strateško razmišljali o scenarijih, kako zagotoviti rast poslovanja.
Izobražujejo naj strokovnjaki
Podobno velja za izobraževanja in prenos znanja ter usposabljanje zaposlenih. Usposabljanje novih kadrov, zlasti mladih, manj izkušenih ljudi, je zelo zamudno. Vrhunski prodajalci pa rabijo rezultate in se ne morejo posvetiti tedenskemu izobraževanju novincev. Če lahko najamete nekoga z učnimi izkušnjami, ki resnično nudi to, kar potrebujete, to tudi storite. S tem boste sprostili čas menedžerjev in vodij ter na koncu dobili bolj usposobljeno ekipo.
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.