Kaj so podkasti?

Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja v podkaste, tisti bolj strogi pa v poddaje, nas je zanimalo, kako so te stvari uporabne v poslu.
Podkasti so zvočne oddaje, shranjene za enostavno predvajanje na pametnih napravah ali spletnih brskalnikih. Še najbližji približek so jim radijske oddaje – a s to razliko, da jih ne poslušamo v živo, temveč takrat, ko imamo čas.
Ljudje smo po naravi leni. Če se nam ne da brati, gledamo – televizijo, video posnetke itd. Če se nam ne da niti utrujati oči, pa lahko le poslušamo – radijo ali pa že omenjene podkaste.
Med potrošniki se je izoblikovalo tudi več skupin poslušalcev podkastov, ki zvesto sledijo svojim priljubljenim »avtorjem«, podobno kot vplivnežem na družbenih omrežjih.
Gostujte v podkastu
Težko si je zamisliti, da bi vsako podjetje imelo svoj podkast, saj je ta pretežno namenjen posameznikom, ki imajo kaj povedati, je pa zato za podjetja in podjetnike precej bolj mamljiva možnost, da gostujejo v takšni pogovorni oddaji in si naredijo reklamo zase. Preverite, o čem govorijo najbolj vplivni podkasterji na vašem področju in jim predlagajte kakšno za poslušalce zanimivo temo – gotovo vas bodo želeli za sogovornika.
Sponzorstvo podkasta?
Zakaj pa ne? Denar večini ljudi ne smrdi. Nekateri podkasti zato delujejo tudi s pomočjo sponzorjev. V kolikor vaše podjetje premore sponzorska sredstva, bi veljalo raziskati tudi tovrstno možnost – verjetno bo precej cenejša od radijskih ali televizijskih oglasov.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.