Kako do sledilcev na omrežju Twitter?
Stavek »ponudi nekaj dobrega in prišli bodo« morebiti res deluje v filmih, v (spletni) praksi pa redkeje. Tudi za sledilce na Twitterju se je treba še kako potruditi.
Pravzaprav bi se morali sveži blogerji in podjetja, ki so šele odkrila družbeno omrežje Twitter bolj ukvarjati z razvojem oziroma nabiranjem sledilcev kot z ustvarjanjem vsebine. Zakaj? Ker je škoda delati dobro vsebino, če je nihče ne vidi.
Poznamo več taktik, kako na Twitterju doseči večje število sledilcev. Vsak dan pač ne morete objaviti viralne objave, niti ta to ne more postati, če nimate velikega omrežja znancev. Torej potrebujete občinstvo. Slednjega lahko pospešeno pridobivate z objavo kakšne nagradne igre, a to stane (če drugega ne čas in nagrade).
Kdor je že nekaj časa preživel na omrežju Twitter, je verjetno opazil t. i. javne sezname uporabnikov. Ti se pogosto nanašajo na posamezno kategorijo ali geografsko lokacijo, npr. blogerji, marketinški strokovnjaki itd. Vaš recept je najti relevantno osebo na vašem področju in preveriti, del katerih seznamov je in se prijaviti tudi nanje ter redno objavljati vsebine, povezane z njimi. Kaj lahko se zgodi, da boste naleteli na zlato žilo Twitter uporabnikov, ki vas bodo prepoznali kot entiteto ali nekoga, ki ve, kaj dela in vam z veseljem sledili.
Twellow
Pomagate si lahko tudi s sodobnimi aplikacijami. Ena takšnih je nekakšen imenik oziroma oglasnik za področje Twitterja. Sliši na ime Twellow. Gre za brezplačno stran, s pomočjo katere lažje poiščete uporabnike v posameznih kategorijah, panogah in s podobnimi interesi.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.