Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih prodajnih kanalov.
Ljudje (naj)večkrat kupujemo od tistih, ki jih poznamo in jim zaupamo. Vzpostavljanje zaupanja s kupcem mora tako biti v vrhu prioritet slehernega prodajalca oziroma povedano drugače – če nam do uspešne prodaje manjka le malenkost, je ta malenkost lahko tudi zmanjšanje negotovosti. To imejte v mislih tudi ob uvajanju sprememb v svojo ponudbo, izdelek ali storitev – manjša, kot je sprememba, manjši sta strah oziroma negotovost kupcev.
Razširite nabor prodajnih kanalov
Resno razmislite tudi o tem, da razširite nabor prodajnih kanalov, saj tako »z več mrežami lahko ulovite več rib«. Seveda morate pred tem pretehtati stroške posameznega kanala in pričakovano prodajo. Sicer pa velja o prodajnih kanalih razmišljati zelo široko in izven ustaljenih okvirjev. Šele »na robu« se skrivajo pravi dragulji.
Nekateri prodajalci parfumov (pretežno moških) so se odločili za zanimivo potezo – na postaje podzemne železnice so postavili avtomate s parfumi. Tako so rešitev pripeljali kar najbližje izvoru – njihove potencialne stranke se v gneči in hitenju potijo, potrebujejo pa ustrezno rešitev – in so tudi pripravljene odšteti nekoliko višji pribitek na ceno parfuma.
Zanimiva je tudi poteza pivovarniškega giganta Heineken. Ko je ta vstopil na srbski trg, se je odločil za sodelovanje s Coca-Colo. Ugotovil je namreč, da imata podjetji zelo podobne končne odjemalce, pri čemer si nista konkurenta. Tako je izkoristil Coca-Coline prodajne kanale in znatno prihranil, sočasno pa prišel neposredno do strank.
Zakaj so (nekatere) stranke zveste?
Stranke postanejo zveste takrat, ko podjetju ali blagovni znamki zaupajo. Ko imajo občutek, da so jim bolj pomembne od denarja, ki ga prinašajo....
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.