Kako doseči učinkovito prodajo?

by 11 Feb 2019prodaja, izdelki, trženje

Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih prodajnih kanalov.

Ljudje (naj)večkrat kupujemo od tistih, ki jih poznamo in jim zaupamo. Vzpostavljanje zaupanja s kupcem mora tako biti v vrhu prioritet slehernega prodajalca oziroma povedano drugače – če nam do uspešne prodaje manjka le malenkost, je ta malenkost lahko tudi zmanjšanje negotovosti. To imejte v mislih tudi ob uvajanju sprememb v svojo ponudbo, izdelek ali storitev – manjša, kot je sprememba, manjši sta strah oziroma negotovost kupcev.

Razširite nabor prodajnih kanalov

Resno razmislite tudi o tem, da razširite nabor prodajnih kanalov, saj tako »z več mrežami lahko ulovite več rib«. Seveda morate pred tem pretehtati stroške posameznega kanala in pričakovano prodajo. Sicer pa velja o prodajnih kanalih razmišljati zelo široko in izven ustaljenih okvirjev. Šele »na robu« se skrivajo pravi dragulji.

Nekateri prodajalci parfumov (pretežno moških) so se odločili za zanimivo potezo – na postaje podzemne železnice so postavili avtomate s parfumi. Tako so rešitev pripeljali kar najbližje izvoru – njihove potencialne stranke se v gneči in hitenju potijo, potrebujejo pa ustrezno rešitev – in so tudi pripravljene odšteti nekoliko višji pribitek na ceno parfuma.

Zanimiva je tudi poteza pivovarniškega giganta Heineken. Ko je ta vstopil na srbski trg, se je odločil za sodelovanje s Coca-Colo. Ugotovil je namreč, da imata podjetji zelo podobne končne odjemalce, pri čemer si nista konkurenta. Tako je izkoristil Coca-Coline prodajne kanale in znatno prihranil, sočasno pa prišel neposredno do strank.

Kako doseči učinkovito prodajo? 2 Kako doseči učinkovito prodajo? 3 Kako doseči učinkovito prodajo? 4
Kako doseči učinkovito prodajo? 5
Kako doseči zvestobo strank?

Kako doseči zvestobo strank?

Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...

B2B ali B2C marketing? Vseeno je!

B2B ali B2C marketing? Vseeno je!

Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This