Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih prodajnih kanalov.
Ljudje (naj)večkrat kupujemo od tistih, ki jih poznamo in jim zaupamo. Vzpostavljanje zaupanja s kupcem mora tako biti v vrhu prioritet slehernega prodajalca oziroma povedano drugače – če nam do uspešne prodaje manjka le malenkost, je ta malenkost lahko tudi zmanjšanje negotovosti. To imejte v mislih tudi ob uvajanju sprememb v svojo ponudbo, izdelek ali storitev – manjša, kot je sprememba, manjši sta strah oziroma negotovost kupcev.
Razširite nabor prodajnih kanalov
Resno razmislite tudi o tem, da razširite nabor prodajnih kanalov, saj tako »z več mrežami lahko ulovite več rib«. Seveda morate pred tem pretehtati stroške posameznega kanala in pričakovano prodajo. Sicer pa velja o prodajnih kanalih razmišljati zelo široko in izven ustaljenih okvirjev. Šele »na robu« se skrivajo pravi dragulji.
Nekateri prodajalci parfumov (pretežno moških) so se odločili za zanimivo potezo – na postaje podzemne železnice so postavili avtomate s parfumi. Tako so rešitev pripeljali kar najbližje izvoru – njihove potencialne stranke se v gneči in hitenju potijo, potrebujejo pa ustrezno rešitev – in so tudi pripravljene odšteti nekoliko višji pribitek na ceno parfuma.
Zanimiva je tudi poteza pivovarniškega giganta Heineken. Ko je ta vstopil na srbski trg, se je odločil za sodelovanje s Coca-Colo. Ugotovil je namreč, da imata podjetji zelo podobne končne odjemalce, pri čemer si nista konkurenta. Tako je izkoristil Coca-Coline prodajne kanale in znatno prihranil, sočasno pa prišel neposredno do strank.
Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne? Vaša...
Napake, s katerimi odbijate kupce
Podjetja se prodajne komunikacije s potencialnimi kupci lotevajo na različne načine in preko različnih kanalov. Prodajna pisma, letaki, brošure,...
Je mar res pomembna le nizka/nižja cena?
Če menite, da nimate več učinkovitega ukrepa, kot le znižanje cene, premislite še enkrat. Nižanje cen lahko kaj hitro vodi v cenovno vojno, od...
Vsak zakaj ima svoj zato
Številna vprašanja se začno z zakaj. Zakaj prodajate? Zakaj prodate? Predvsem pa morate najti odgovor na vprašanje: »Zakaj bi kupec nekaj kupil...
Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?« In na to vprašanje morate...
Kdaj stranki postreči s priporočilom?
Pravijo, da ni slabega trenutka za serviranje priporočila. Res pa je, da so nekateri trenutki primernejši od drugih. Kdaj je torej pravi čas?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.