Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih lastnosti in interesov. Kako jim torej prodajati in prodati?
Letnica rojstva milenijcev ni zakoreninjena, načeloma pa velja, da so to lahko posamezniki, rojeni med leti 1977 do 2000, odvisno od tega, koga vprašate. To pa pomeni, da predstavljajo četrtino vsega prebivalstva in da prodaja milenijcem ni tako enostavna, kot si mislite.
Mladi milenijci so v šoli, starejši milenijci pa so njihovi starši. Med njimi so ljubitelji udobja in dobrega počutja, pa tudi pustolovski popotniki, ustvarjalci in podjetniki. So pa vsi po vrsti tehnološko podkovani, ustvarjalni in ciljno usmerjeni.
Blagovne znamke morajo milenijce razvajati
Zakaj že? Ker ti to pričakujejo. Milenijci pač niso impulzivni nakupovalci, vse stvari radi preučijo in pretehtajo. Tudi če prodajate izdelke, jih prodajajte skozi uporabniško izkušnjo. Pritegnejo jih fotografije in video posnetki na družabnih omrežjih, ki kažejo, kaj lahko z vašim izdelkom ali storitvijo lahko počno.
Želijo biti udeleženci, ne le gledalci
Deljenje vsebin vaših strank vas lahko bogato nagradi, saj kaže vaše spoštovanje do njih in podporo, kako uporabljajo vaše izdelke ali storitve v svojem življenju. Hkrati vam tovrstna aktivnost zagotavlja tudi vsebino za promocijo blagovne znamke in vam prihrani čas, denar ter energijo, ki bi jih sicer morali vložiti v izdelavo kakovostnih vsebin.
Želijo uporabljati, lastništvo jim ni pomembno
Tudi če prodajate izdelke, razmislite o možnosti dodatnega poslovnega modela – najemništva. Milenijci namreč niso nagnjeni k lastništvu nepremičnin in premičnin, so namreč zagovorniki poslovnih modelov, ki omogočajo najem in plačilo po uporabi. Izposoja, lizing, najemnina – to so pojmi, ki so jim bliže kot visoki izdatki.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.