Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako nikakor ne sme manjkati.
Podstran »O nas« ali »O meni« je torej pomembna. Zelo pomembna. In to ne glede na to, ali ste obrtnik v majhni tržni niši ali pa globalno podjetje s številnimi hčerinskimi podjetji in podružnicami. Kdorkoli bo pristal na vaši spletni strani, bo želel o vas izvedeti več – tudi to, kako se sami predstavljate svetu.
Drži, lično oblikovana stran privlači obiskovalce, toda kakovostna vsebina je tista, ki jih na njej ohrani. Zatorej si enostavno ne morete privoščiti slabo napisane strani »O nas« ali »O meni«. Kaj torej zapisati tja?
Zapišite bistvo. In ne komplicirajte.
Morebiti ste kreativni po duši, a naj že takoj povemo, da velja podstran z lastnim opisom poimenovati »O nas« ali »O meni«. Ker je pač to tako po vsem spletu. Obiskovalci to pričakujejo.
Morebiti bo lažje, če že na začetku odpravimo pasti, v katere se lahko ulovite. Kaj torej ne sodi na takšno stran? Avtobiografija. Niti dolga zgodba o zgodovini blagovne znamke/podjetja. Karkoli dolgočasnega. Vsebina za gradnjo ega. Vse našteto obiskovalcev ne zanima.
Rabite pa naslednje elemente:
Vabo. Podobno kot pri dobrih knjižnih delih tudi podstran »O meni« potrebuje nekaj nenavadnega, a zanimivega, kar bo pritegnilo obiskovalca. To poskušajte povezati z nekaj stavki o tem, kdo ste, kaj počnete in zakaj to počnete.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.