Kako voditi stranke?

Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k nakupu.
Stranke je treba k nakupu pozvati. Sploh v trenutku, ko smo jih z opisom koristi svojega izdelka ali storitve navdušili do te mere, da ga želijo imeti. Strankam ni priporočljivo odrezati vsebine ali pa jim dati (pre)več časa za razmislek.
Američani spodbudi k nakupu pravijo call to action. Saj ne, da potrebujejo stranke brco v rit, vsekakor pa potrebujejo spodbudo k naslednjemu koraku – nakupu. Ko ste potencialno stranko prepričali, da je vaš izdelek ali storitev ravno pravšnji zanjo, ji zaupajte še, kako ga lahko čim prej dobi.
Elementi nakupne spodbude
Odvisno od faze nakupnega procesa, v kateri se naša potencialna stranka nahaja, oblikujemo tudi spodbude. Kupcev stanovanja verjetno ne bomo prepričali z gumbom »Kupi zdaj«, temveč jim velja na koncu opisa in ponudbe napisati ključne podatke in jih pozvati k ogledu nepremičnine – tam pa bomo prodajni postopek nadaljevali z drugačno vrsto nakupne spodbude.
Vsekakor pa velja vsebine zaključevati z jasnimi spodbudami – k naslednjemu koraku ali nakupu. Spodbudo lahko v prodajnem pismu zapišete tudi v povsem zadnji stavek, že po vašem podpisu, torej predel P.S.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.