Ko spletna stran postane motor za trženje

by 12 Avg 2019prodaja, trženje, zaposleni

Večina malih podjetij se ne zaveda, da njihovo spletno mesto lahko postane prodajni stroj, ki deluje v režimu 24/7.

Vaše spletno mesto lahko pri zainteresiranih potencialnih strankah ustvari visokokakovostne poizvedbe, telefonske klice in prodajo – če ste ga seveda zasnovali pravilno.

Kadar je spletno mesto profesionalno zasnovano in tržno, je podobno trgovini, ki stoji v središču z obiskovalci natrpane ulice. Žal je večina spletnih mest malih podjetij bolj podobna trgovinam, ki so sredi ničesar, do njih ne vodi niti makadamska cesta. So zastarela in brez pravih trženjskih prijemov.

A danes so naložbe, potrebne za profesionalno spletno mesto ali blog, minimalne. Seveda lahko zanje porabite tudi na tisoče evrov, a rezultati so lahko vidni še bistveno hitreje.

Spletne strani se lotite resno kot obleke pred pomembnim sestankom

Dodaten razlog, da morate svoje spletno mesto jemati resno, je ta, da skoraj vsi ljudje uporabljajo internet za preverjanje potencialnega prodajalca ali ponudnika storitev. Preden se odločijo, ali bodo poslovali s ponudnikom ali ne, bo velika večina ljudi poiskala spletno mesto ponudnika! Sem sodijo ljudje, katerim tržite svoje storitve. Kaj jim torej vaše spletno mesto »pove« o vašem podjetju?

Kakovost in vsebina vašega spletnega mesta spodbuditi ljudi, da pridejo k vam, na spletu se morate predstaviti v popolnoma profesionalni luči.

Če vaše dosedanje trženje ni ustvarilo odziva, na katerega ste upali, ne pozabite, da so ljudje, ki so stopili v stik z vami, najprej obiskali vaše spletno mesto. Strokovna podoba in optimizirano spletno mesto sta bistvenega pomena. Tako preprosto je.

Ko spletna stran postane motor za trženje 2 Ko spletna stran postane motor za trženje 3 Ko spletna stran postane motor za trženje 4
Ko spletna stran postane motor za trženje 5
Kako doseči zvestobo strank?

Kako doseči zvestobo strank?

Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...

B2B ali B2C marketing? Vseeno je!

B2B ali B2C marketing? Vseeno je!

Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This