Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah.
O čem je govora? Ljudje radi beremo, poslušamo in gledamo. Zakaj ne bi torej posamezne vsebine pripravili v različnih oblikah?
Poglejmo primer.
Svoje občinstvo ste naučili, da lahko od vas enkrat na teden ali enkrat na mesec pričakuje uporabne nasvete. Te jim servirate v obliki novičnika, poslanega po elektronski pošti. Nasveti pa vodijo na vašo spletno stran, kjer si jih lahko uporabniki v celoti preberejo. Vse lepo in prav, a potenciala kakovostne vsebine niste niti malo izkoristili.
Kaj bi še lahko storili?
Za začetek začnite nasvete lepiti v povedne fotografije – npr. po en ključni stavek iz nasveta in te fotografije deliti po družbenih omrežjih – seveda s povezavo na vašo spletno stran, ki bo tako mimogrede deležna precej večjega obiska.
V kolikor ste še bolj spretni, lahko za vsak ali pa kakšen pomembnejši nasvet posnamete video posnetek in ga objavite na spletu – seveda, kot vedno, s povezavo do vašega podjetja ali izdelka.
Spreminjanje delov članka ali besedila v slike ali video je učinkovit način, kako zares dobro vsebino narediti kar se da prodorno. Tako boste doživeli precej boljši odziv in hitreje širili svoje občinstvo.
Fotografije, ki jih objavite na spletnih mestih, kot sta Pinterest in Instagram, namreč ciljajo na novo občinstvo, prav tako pa so bolje sprejete na omrežju Facebook kot nasvetni članki.
In ko se vam nabere res veliko kakovostne vsebine s posameznega področja, jo lahko združite v e-knjigo, s katero lahko znova novačite nove uporabnike in razveselite zveste stranke.
Kako doseči zvestobo strank?
Ali so vaše stranke zveste le v primeru akcijskih ponudb? To seveda še zdaleč ni prava zvestoba ... Vsa podjetja in podjetniki bodo takoj pritrdili,...
Tudi izobraževanje je element prodaje
Večina potencialnih kupcev o izdelku ali storitvi, ki ga/je ne pozna najbolje, išče dodatne informacije. Z izobraževanjem strank o prednostih in...
Kako podvojiti število strank?
Veste, koliko potencialni strank pristane med vašimi dejanskimi kupci? Ne? Potem se začnite ukvarjati s prodajnim procesom. Poznavanje enačbe, po...
B2B ali B2C marketing? Vseeno je!
Čeprav bi menili, da je trženje posameznikom močno različno od trženja podjetjem, to v praksi ne drži. Ključne osnove in strategije so namreč enake....
Obrnite pritožbe strank sebi v prid
Pritožbe strank so znak za alarm. Pa tudi blagoslov hkrati. Dokler se stranke pritožujejo, želijo delati z vami, a želijo, da se popravite oziroma...
Veste, zakaj niste prodali?
Ker ne prisluhnete stranki. Ne poznate njihove dejanske bolečine ali želje po udobju. Nekdo drug očitno jo. Ali pa vsaj bolje od vas posluša....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.